crola

Alla inlägg under maj 2011

Av carola - 8 maj 2011 21:34

Hej! Tittar på tv , har lagat mat. Egna pann biffar! Helt stolt , or not!
Men idag har jag handlat varit med mamma till morfar, Och så hände det en annan sak som jag ej får säga för den personen. Sorry!
Men håller just på med en ny haeder * som ska upp snart. Jag blir helt enkelt inte nöjd!Och så ska jag lova att göra video inlägg! Promis;)
Puss<3

Av carola - 8 maj 2011 13:38

Hej bloggen!Just nu sitter jag vid datorn, men ska gå ut i vår solen nu!Vad gör ni?=)Men ska dra nu ! puss!<3

Av carola - 5 maj 2011 10:37

Hej!
just nu har jag håltimma, och är på biblotek med emel och peyruze.
Men dom ropar på mig så ska dra. Puss<3 Internet dampar som fan hemma , därför inte har bloggat!  

Av carola - 3 maj 2011 06:36

Hej bloggen!
Här några bilder på mina naglar, det är förlängning på ens egna naglar, Inga lösnaglar alls, utan man "bygger" upp längre naglar. Man måste ungefär göra det för att förstå. Hahah kanske för en månad sen jag köpte dom, så kom jag fram i kassan som ett fråge tecken? HAhaha, bras bar ut i skratt. Men Gud så snyggt det blev!:)
Rekomenderar, Puss<3 Dom var otroligt långa , fick unefär klippa av så hära mycket -------------------      

Av carola - 3 maj 2011 00:06

God natt!:)
Lägger ut bilder på naglarna i morgon!:D

Av carola - 2 maj 2011 21:24

Hej bloggen! I dag var jag hemma från skolan.
För jag hadde så otroligt ont i huvudet och halsen.
Men ska dit i morgon!!
Eftersom jag var sjuk, så hadde jag tråkit.
Så jag gjorde géle naglar!:)
I stället för lösnaglar så har man nageltippar.
Kosta ungefär 159 kronor på efection i karlstad/charlottenberg.
Tyckte dom var otroligt bra.Rekomenderar starkt!!
Puss!<3

Av carola - 1 maj 2011 23:42

Hej! Ska nu gå och lägga mig, eller ja ska gå och borsta tänderna först. Är trött och ont i halsen har jag också.:/
Kanske stannar hemma!:s
I don´t like it!
Fy fan!
Men god natt då folket.
Puss<3

Av carola - 1 maj 2011 21:45

*Hej bloggen!
Sitter vid datan och överför lite bilder om grillningen.
I morgon är det skolan.
Och jag som är sjuk:(
Vill träffa alla vännerna!
Vi får se ifalla jag orkar i morgon.
Här är bilderna!!:)
         
Hahaha, glömde köpa kol , fick ta typ bark och ved xD Hhahaah.

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!