crola

Alla inlägg under juni 2011

Av carola - 30 juni 2011 22:18

Hej bloggen!
Sover hos farmor o farfar.. Och där träffade jag släktingar som kommer från borås.. Som jag aldrig träffat.. Jo bara när jag var bebis..
 Vad tycker ni.. Vilken heder ska jag ha.. Den jag har nu , eller denna.. Kanske inte världens finaste , men vem bryr sig.? :p

   Här är en bra låt.. Tycker iallafall jag.. Puss<3

Av carola - 29 juni 2011 23:48

Hej bloggen!
Nu tar jag  ÄNTLIGEN semester.. Yeha.. Men ska gå och lägga mig.. :P <3 ska upp tidigt..

Av carola - 28 juni 2011 22:16

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte bloggade igår, Men va på körkortsutbildning.. Är det hela veckan. Sen är jag klar.. Fast ska ju till sunne eller karlstad och göra teori provet.. Antigen jobb eller körkort.. Fan.. Har fan aldrig tid att blogga. Men. Lovar att blogga till helgen.. Iallafall. Idag har jag varit i lysvik och gjort körkorts tester.. Men ska även övnings köra i morgon.. Plus göra prov.. Lycka till  till mig. Hihhihi.. Ajaj. Har även badat med jonisen i sivsjön.:D Awsome.. Men ska dra.. Puss<3

Av carola - 26 juni 2011 13:02

Hej bloggen!
Ligger här och bloggar..


Dagens planer för idag: Åka till mamma..
Packa ner saker. För ska sova över hos farmor..
Åka bada med charlotte i sivsjön.. Menfråga just nu johanna ifall hon ville med. Men hon har sin tid i månaden i dag.. Hahah.. ;)
åka till lysvik.
Handla kanske..
Handla lite på internet.. ;)
I morgon får jag min 100 ml britney spears parfym midnight.* :D
ja, sen softa . sola.. Osv. osv..

Puss<3

Av carola - 26 juni 2011 11:19

Hej bloggen!
Märkte att adreesn inte fngerade så försöker igen.. Här är den.

 http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=zz7T5KiePPZdCiMiXNarqwPJUzkRAPkxEgH7ona33zV4VhZtsz
YW

   Puss<3

Av carola - 26 juni 2011 10:43

Hej bloggen!
Sitter och bloggar! Pappa lagade min stationära data i går.. Så ska installera massa grejjor när jag kommer hem.. Tänkte svara på en fråga jag fick privat här på bloggen!

"Vad ska du bli när du blir stor , och varför?"

Svar: Jag vill bli undersköterska, ska jobba antigen på sjukhus eller hemtjänst. Varför, jo både min mormor och mamma jobbar där. Så har väll fått intresset därifrån..

Puss<3

Av carola - 26 juni 2011 09:46

Hej bloggen!
Kan ni göra mig en tjänst? =) Isåfall tryck bara på länken och sen rösta. Behöver ingen regisrering.. Do it now.. HÄr är iallafall bild på den fina klänningen jag har desingnat.. Rösta på min och gör en egen!   Puss<3
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.nelly.com%2Fse%2Fdesignyourdress%2F%3Fobj%3Dzz7T5KiePPZdCiMiXNarqwPJUzkRAPkxEgH7ona33zV4VhZt
szYW%23Gallery&h=d3703

Av carola - 26 juni 2011 09:01

Hej bloggen!
Sitter och bloggar.. Vaknade runt 8 kanske... I dag blir det sol ute..Yey.. Då ska jag nog ta mopeden till sivsjön och bada... :D mamma slutar ungefär klockan två.. Så först ska vi nog hem sen lysvik och se vart det är.. Hahaha.. Ja jag vet vart lysvik är... Men det är längre ungefär vid canis..

Nu kommer det en fråga till er..!

Vilken/vilka mascaror är bäst.

  Nr 1:   Nr: 2 och 3     

Puss<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!