crola

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av carola - 10 maj 2011 19:14

Hej! Nyss ätit solat och levt.... HAAHAH, nej men ska se på plastikturisterna och desprethousewhife sen. Får se ifall det blir något mer. Kanske ser på film sen . Vem vet.

Ni vet väll att ni kan följa mig på bloglovin?=)
Tryck på knappen längs ner;)    Vet ej varför bilden blev liten?;o

Av carola - 10 maj 2011 19:14

Hej! Nyss ätit solat och levt.... HAAHAH, nej men ska se på plastikturisterna och desprethousewhife sen. Får se ifall det blir något mer. Kanske ser på film sen . Vem vet.

Ni vet väll att ni kan följa mig på bloglovin?=)
Tryck på knappen längs ner;)    Vet ej varför bilden blev liten?;o

Av carola - 10 maj 2011 19:14

Hej! Nyss ätit solat och levt.... HAAHAH, nej men ska se på plastikturisterna och desprethousewhife sen. Får se ifall det blir något mer. Kanske ser på film sen . Vem vet.

Ni vet väll att ni kan följa mig på bloglovin?=)
Tryck på knappen längs ner;)    Vet ej varför bilden blev liten?;o

Av carola - 10 maj 2011 17:51

Hej! Just nu sitter jag vid datorn, efter en dag i skolan. En dag närmre sommarlovet.Vad ska ni göra på sommarlovet?-sj, ska man sommarjobba i tre veckor. Så får bara sju veckors sommarlov, Men känns att man blir äldre. I morgon ska jag och charlotte vara på konfrimation. Man ska prata om gud , äta sjunga. Och ännu mera. Från fyra till sex. I FYRA facking timmar ska vi sitta i en lokal.
OMG... Men aja nu ska jag dra och fixa lite foood, sen gå ut och steka i solens heta strålar med mina snygga  solglasögon som jag köpte förra veckan på lindex. !
Puss !<3 Vill bara säga älskar dig bästa vän , Alice bäst olsson! :´) <3 Förlåt för innan.Men i sommar ska vi har awsome...  <3

Av carola - 10 maj 2011 09:57

Hej!
sitter i skolans biblotek med johanna . Och väntar på No....
Det är tämligen så segt. På morgonen hadde vi Hemkundskaps prov.
Glömde lite av det men, kom på  det.
Vad ska jag göra i dag tro? Hmm... Jag vet inte , men det bli väll att vara med någon kompis, sen åka moped. Happy!  
Dom i nian är på skolresa till spanien, tyskland. Och frankrike.
vill också någonstans..   Men får vänta drygt ett år till För då åker jag till spanien.  . Åh längte som fan till hösten för då börjar jag nian, och då slipper jag Den hära röthöla.
Men ska dra nu!  
 

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!