crola

Alla inlägg under maj 2011

Av carola - 16 maj 2011 10:06

Hej!
Ska strax gå, men här är en bra låt. Har redan länkat den förut, men är den bra så är den.. Hahaha  puss     I dag ska jag göra mina naglar.  

Av carola - 16 maj 2011 09:53

  Hej!
Sitter i skolans datasal och jobbar med mitt Cv. Haahah roligt.  
Mamma fyller år i morgon , så ska försök köpa födelsedagspressent sen. Shhy !  
Don´t tell her!  Nej då , men det blir säkert bra. Min lilla charlotte är sjuk.     Krya på dig. Så syns vi i morgon chalotte.   Efter so:n har jag bild. Ska nog gå och köpa något i caffeterian. Jag och johanna sitter och bloggar..  
Bloggar mera sen.. Puss  

Av carola - 15 maj 2011 15:00

Hej!
nu väntar jag på mamma, efter hon har hämtat mig ska jag in på ica ch köpa festis. Dom var skit goda. Men jag ville köpa en blå igår. MEn dom va ju slut..  
men..men..   puss

Av carola - 15 maj 2011 13:06

Hej!
Skolan i morgon . Hemprov till på tisdag inom no. Lite svårt är det. Men ska fixat idag. På tisdag får vi reda på hemkundskapsprovet. Längtar lite. I morgon ska mamma ring till någon krister, som har en moped körskola. Jag ska ta moper kort. Lite efter, nu när jag har varit 15 i fem månader men men... Snart sommarlov.
Puss  

Av carola - 15 maj 2011 10:45

Hej!
Jag har varit vakeen ett bra tag. Lyssnat på lite låtar. Och jag fick faktiskt en ny favorit igår. Men eric saade , vi borde vara stolt . Vi har inte  kommit så här långt sen 93. aja skit samma.. Tittiar just på tv. Men ska gå och duscha. I dag ska jag till mami. Åka lite mopelojd när jag kommer hem. Nu ska jag gå occh duscha. Puss    

Av carola - 15 maj 2011 00:55

Hej!

Säger nog gonatt för i kväll, så bloggar jag unefär vi åtta tiden. Puss  

Av carola - 15 maj 2011 00:55

Hej!

Säger nog gonatt för i kväll, så bloggar jag unefär vi åtta tiden. Puss  

Av carola - 14 maj 2011 22:48

Hej!
Har tittat på eurovision song contest.* Än så länge tycker jag irland, finland och tyskland. Har ni några favoriter?   Men jag hejar ändå lite på sverige, men dom kommer aldrig att vinna denna skiten   Sitter just nu vid datorn, men tittarr o´på tv också... xD Hahah , dricker dricka och mår gott!  puss  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!