crola

Alla inlägg under mars 2011

Av carola - 17 mars 2011 18:33

Hej!
Har varit på frilufs dag,
Ungefär första gången jag inte fryser!
Men rolig var det!
Sen var jag och handla med mamma.
Köpte lite hudvårds produkter.
Men ska springa in i stan i morgon och köpa hår produkter ,
Kom på att jag glömde det när jag kom hem!:D
Men nu ska jag dra för ska äta upp min mat, sen tv!
Puss!<3

Av carola - 16 mars 2011 19:08

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket,
Skolan skolan och mera skolan!
Hehe, men va på konfrimation, hjälpte till
med några grejer men annars är det vell okej.
Men i morgon så ska vi med skolan till en skidbacke!
Roligt typ 14 backar och 7 liftar!
Roligt?
Nja, kan ju åka men palla med att åka dit?:o
I skolan så tränade vi på spanska och har dom jävla glosorna i huvudet 24/7
Men då var engelska provet av klarat!
kännde faktiskt bra.
Men nu fick jag reda på att jag ska få Mvg i  hemkundskap
Och läraren bara du ska klara provet nästa gång för jag har så höga förhoppningar på dig.
Omg liksom, C D E Vitaminer ;o
Men kul att få Mvg ialla fall!
Hej då!
Puss<3  

Av carola - 15 mars 2011 06:25

hej!
Nu sitter jag vid datorn och bloggar!
Men ska snart gå och göra iordning mig.
Men i dag blir det skolan igen!
Beställt lite snygga grejer på internet i går!
Dom kommer väll någon gång i veckans slut!:)
När jag ändå sitter här kan ni få ta dela av en låt!;)
  

Av carola - 14 mars 2011 17:15

hej!
Just nu sitter jag och skriver spanska och skriver!
Roligt, or not!!
Men man måste.
En helg med gott folk fick mig på gott humör!
Men nu ska jag dra och skriva lite glosor!
Puss!<3

Av carola - 14 mars 2011 06:34

God morgon!
Nu sitter jag vid datorn,
Skolan i dag!:D
här är dagens outfit!;)  

Av carola - 13 mars 2011 18:15

hej!
Här är dagens out fit!
P.s datan fungerar nu!:)  

hej

Av carola - 13 mars 2011 18:11

Hej!
Datorn är cp.
Går knappt blogga! SEr inte änns texten , så klaga inte fall det är massa andra bokstäver!;)

Av carola - 13 mars 2011 10:17

hej!
Sitter vid datorn och bloggar!
Men ska gå och försöka tvinga i mig frukost,
vilket jag inte brukar göra.
Men i går så var jag hos farmor.
Där fick jag reda på en himla rolig hemlis.xD
Hihi, men det kommer mer om det senare.
Men nu ska jag gå men kommer snart att blogg igen för ska lägga in dagen out fit!
:D
Puss!<3  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!