crola

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av carola - 21 februari 2011 18:35

hej!
Har några frågor som jag har fått.

________________________

'Går du på fotboll?'
Svar: Nej, men jag har gjort.
Tycker det är kul och så, men har bara inte tid.

'Har du några bästisar'

Svar: Ja? Vem har inte..

' vilken klaass går du i?'

Svar: 8:an.

___________
Det var lite frågor några undra.
Men fråga gärna mera.
Herra

Av carola - 21 februari 2011 08:32

Hej.
Jag råder alla att inte göra .
Om __ perssoner gillar ska jag vara tyst en hel skoldag.
Gör inte detta,det är skit svårt att vara tyst.
:P
Men just nu har jag spanska och jaG ska printa ut lite bilder till det sa min lärare.
Men herra.
Jag ska svara på lite frågor sen!.P
Så kom på några till.  

Av carola - 21 februari 2011 06:19

hej.
I dag är det måndag.
Peyruze fyller år i dag,
Grattis på din dag<3
Men på morgonen
har vi spanska, sen So.
Efter so:n har vi bild.
Sen efter det idrott.
Sen lunch
Men den hoppar jag över.
sen har vi engelska efter det svenska.
sen har vi matte
Efter det har vi sista lektionen elevensval.
Ja jag har inga hål timmar,förutom på torsdagar men ddet kan hända att vi har inställt.
Men nu ska jag dra för att jag ska göra iordning mig.
Herra.
  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!