crola

Alla inlägg under juli 2011

Av carola - 20 juli 2011 14:16

Av carola - 20 juli 2011 12:15

Hej bloggen!
Sitter och lyssnar på musik och sms:ar lite... I Dag eller det var i går så fick jag ett medelande om att min iphone är på väg.. Ifalll någon undrar var jag har beställt den , så beställde jag den på elgiganten.. Men dom har den även på expert.. Men den kommer antingen på torsdag eller fredag sa dom.. Längtar? aa..  i  fredag´s och i måndag´s var jag i karlstad... På fredagen var jag dit med charlotte.. Och i måndag var jag där med min syrra... Det va kul.. Eller ? Måste göras om.. HAHAAHA! Aja puss!!<3     

                                                

Av carola - 18 juli 2011 07:36

Hej bloggen!
Sitter hos min syster och väntar på att klockan ska bli kvart i nio .. För då åker vi till karlstad.. Hahah.. Fan va jag  åker dit.. Men bloggar mera senare i dag.. Puss<3  

Av carola - 15 juli 2011 06:39

Hej bloggen!
I dag blire karlstad med bästa charlotte! (: Vi åker tåg nu på morgonen klockan kvart i nio.. kul.. Men ska dra nu ..  puss<3    

Av carola - 14 juli 2011 13:08

Hej bloggen!
Sitter och luktar på min as goda parfym.. Som jag fick i posten.. Escada .. 100 ml..
Awsome.. Men ska gå och göra ioordning mig för ska in till stan .. Sen kommer jag väll lägga upp dagens outfite .. ;) Hhihi.. Puss

Av carola - 13 juli 2011 15:55

Hej bloggen!
Sitter och bloggar ute i den varma solen.. Men jag får ej bada.. :( Varför?
Jo för typ en vecka sen brände ja mig i solen.. Och jag tappar hud eller flagnar.. Då kan det bli pigment fläckar som eh går bort... Aja men har varit in till stan och tagit ut pengar, handlat lite .. Betalat lite räkningar.. Mm.. Men nu blir det nog lite mera slapping.. hihi.. Men jag blggar mera sen.. Puss<3

hej

Av carola - 12 juli 2011 13:00

Hej bloggen!
Gissa va det var för rolig post i dag? Det börjar på L och slutar på Ön .. LÖN!
JIHHHA!! Fan va jag är glad .. (:  aja ska dra nu.. puss<3

Av carola - 11 juli 2011 22:49

Hej bloggen!
Som ni ser så talar rubriken för sig själv.. Hahha.. Ja jag klarade uppkörnignen för körkortet.. Nu blir det och invänta teori provet på vägverket.. Awsome.. Längtar som bara den.. För snart har jag den efterlängtande lappen i handen (Körkortet) hihih.. Ajaj ska dra nu puss<3 

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!