crola

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av carola - 8 juli 2011 23:02

Hej bloggen!
Tänkte skriv god natt till alla min underbara blogg  läsare.. Aja.. Jag ska iallafall INTE sova.. Men skriver god natt till er.. God natt .. Puss<3

Av carola - 8 juli 2011 22:09

Hej bloggen!
Gud va det är varmt.. Det regna förut men är lite uppehåll..  Här är en god kaffe från cocio.. Ungefär märket pucko.. Fast dom har kaffe.. Oh gud . Tror jag är i himelen när jag dricker den.. Mmm.. Rekomenderar denna produkt..som fasen..Bjuder på en bild också.. Så ser denna läcker heten ut   Ifall man läst min blogg förut, så ser man att jag gillar att testa nya kaffe drycker.. Is coffe , kaffe latte.. Capprotino* expresso. Vanligt svart kaffe... MM.. Love it! Hahah detta inlägg var til er som älskar kaffe. puss!<3

Av carola - 8 juli 2011 20:43

hej bloggen!
I förut när mamma släppt av mig på toria.. Så handla jag lite granna.
Chips dricka kaffe pizza dipp och cream fraché * Ajaj.. Så det blev lite fredag mys iallafall.. Tittar just nu på film..I morgon ska vi till röjdafors.. Ja alltså och träffa valle  och gunn -britt.. Dom har ett café där .. Valle är min farmor´s bror.. Men jag ska fortsätta  titta på film.. Puss<3 bloggar mera sen..

Av carola - 8 juli 2011 16:36

Hej bloggen!
Just nu bloggar jag.. Internet shooppar lite.. Var in på expert och on off  elgiganten och titta på iphone alltså på intenet.. Fann en skit fin en.. Ska nog köpa den på söndag.. För jag får ju lön den 13 och jag får säkert låna av mamma.. Men nu ska jag packa för ska till pappa.. Men nu dra jag puss.. Bloggar lite senare..<3  

Av carola - 8 juli 2011 11:49

Hej bloggen!
Igår var jag och gjorde provet för Am kort.. Gissa vad? .. I did it.. Jag klarade provet.. 32 av 33 .. Yeees;) Nu är det bara övningkör på måndag.. ( Vilket jag kan, så är ej nervös) hihih.. Sen vägverket provet.. (Som är själva grunden till körkortet) Teori provet.. Men nu ska jag dra.. puss<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!