crola

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av carola - 25 juni 2011 23:43

Hej bloggen!
Sitter och bloggar medans jag dricker lite dricka. under veckan så blire inte så mycket godis, utan det blir mest på helgen. Fast kanske slingker ner en glass i veckan en då.. ;) Hahah.. I fall ni undrar va jag har gjort dom sista timmarna i dag då jag inte har bloggat. Så var jag med ': Charlotte , josefine hennes mamma och pappa och spela mini golf på brevikens badplats /Resturang.. Awsome.. Det var iallafall kul... Och dag har blivit lyckad.. Och snart går jag på semester, så då får jag lite sommarlov... Då ska jag inte passa några tider alls... Utan bara slappa ,sova umgås med vänner familj. Sola tälta , svennis cupp. Har inga speciella mål under sommaren... Utan bara må bra  och ha kul.. Ha en skön sommar.. Kram..<3 Bloggar lite mera sen..

Av carola - 25 juni 2011 17:13

Hej bloggen!
Sitter med en redbull'  i en handen. och datorn i fang. Hhahaha..

Funderar på att gå till pizzerian med charlotte.. Eller så går jag ensam.. Jag vet inte men jag bara känner att jag behöver ränsa tankar.. Ja men ska dra nu puss!<3

Av carola - 25 juni 2011 06:42

Hej bloggen!
Ligger här isängen. För pappa spelar musik så har vaknat. ELle vakna fyra.
I dag bklire och vara med becka och tezz. AWSOME!:D Hhahaha.. På måndag tar  jag körkort! Whihooo.. :P MEn ska dra nu puss<3           

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!