crola

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Hej

Av carola - 7 juni 2011 20:02

Hej bloggen. Elller ska jag säga god morgon. Elle va?
Hahah. Nej då men har ju typ missat att blogga hela dagen typ? Fan..
Men ska se till att blogga några stycken i dag. Ni förstår jag går i skolan , men ska försöka hinna blogga i morgon  på morgonen. Bra va?   Försökte även att lägga in flera bild  in lägg i går, men var tog dom vägen? --->Den vägen? Haah. Just kiding whit you.. Hahaha.. Nej men nu åter går vi till nu tiden! Själv sitter jag här och bloggar som en tok stolle .. xD  Nej då. Men sitter också och myser lite med lite tisdags mys. Tex. Vatten. Nötter och lite sallad. Vill ju så klart vara lite nyttig ett tag nu... Efter allt godis jag smäller i mig på en helg? Haahah. Man undrar vart allt tar vägen? Hahaha. Skojja... Är faktiskt på bus humör... och jag trodde jag just hörde´åskan , så jag rusade in och drog ut tv:en . Men sen när jag kom ut. Håll de grannarna på med någon plåt. Hahah. Men hör även åskan lite grann.. Men en del frågar mig vart jag köper mina naglar/tippar.. Du kan köpa dom på vilken parfym affär som helst. Hiihh. Här är bild hur dom ser ut , pris. och resultat..   Bilden är lånad från googel, jag köpte nya i dag. Men orka inte ta upp min systemkamera. Men dom ser iallafall ut så här.
      Resultat efter första gången jag gjorde det. Blev väll bra. Tror jag. Hahah.

Pris för en sådan ask är 159 kronor. Men du får 48 tippar som går att köpa för 99 kronor som refil men då får man bara kanske 50 /60 naglar utan lim , nagelfil skullpterings sprej och pollerings fil. Det blir lika bra som hos en som gör naglar. Det blir mycket billigare. Så rekomenderar detta!!! Det är förlängning på dina egna naglar.glöm lösnaglar nu. Puss<3

 
 
Rebecka Nykvist

Rebecka Nykvist

19 juni 2011 17:33

Superfina naglar Carola! Passade dina fingrar.
Fortsätt blogga som du gör, MRS Bloggerska.
Kram! :) <3

http://www.purplenightmare,bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola - 24 november 2012 19:25

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0157503654 " ...

Av carola - 26 november 2011 21:58

http://crola.myshowroom.se

Av carola - 3 november 2011 10:13

Hej!Ja som ni ser talar rubriken för sig själv, jag har bytt "blogg portal" eller ja blogg adress , så nu kan ni nå mig på http://crola.myshowroom.se/ och ni är välkommna där.. Hoppas ni inte blir missnöjda med något för då är det bara att lägga en k...

Av carola - 21 oktober 2011 16:22

hej bloggen!Dagen har inte gått bra, känner mig helt yr efter idrotten . Då jag fick 2 bollar i ansiktet, käken är uppsväld näsan värker läppern är också uppsväld.. Är yr och det känns som om jag ska svimma.. + käken är alldeles snee.. Nu ska jag gå ...

Av carola - 21 oktober 2011 09:19


hej bloggen!Sitter här på bibloteket med teres och " Bloggar" och ska snart gå tillbaka till skolan, börjar inte förn 10,20.. Så det är ju soft.. Idag skulle jag igentligen på begravning, men hade ingen skjus, men tänkte ta mopeden dit, men orkar int...

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!