crola

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av carola - 6 juni 2011 21:54

Hej bloggen!Sitter och bloggar! Men Även läser en bok gömda heter den!

Av carola - 6 juni 2011 17:13

Hej bloggen!
Sitter och bloggar... I morgon är det skola. Eller ja, inte direkt skola precis, utan vi ska spela bränn boll , Tror jag. Hahah.. Ska även fixa mina naglar under veckan.. Happy.. Vill ju så klart blir sommar fin till skol avslutningen. Men en djup suck. För min klänning har ej kommit än.. fan.. I så fall måste jag ha en klänning som är i garderoben. Och jag är redan besviken nog som det är. Aja. Hoppas du är på väg i alla fall. Men ska kolla runt på internet efter snygga ringar och kläder mm. Puss<3 bloggar mera sen.

Av carola - 6 juni 2011 13:53

Hej bloggen!
Sitter här och bloggar.. I dag var det inge fint väder. Bara åskar. och åskar.
Mamma kommer hem snart med chips. Hihih.. Blir film chips och vatten. Dricker mäst dricka på helgen.. Men till helgen blir det konfrimations fest För mig!  
Hihihih... Såg även att big brother simon och big brother peter hade bråkat unde efter festen igår... opps.. Hahaha... Men i dag har jag beställt nytt löshår. nagelslingor/vax slingor. Som man bränner fast. Har gjort sånt förut. Eller en frisör gjorde det på mig. Men nu ska jag göra det själv. Har en värme tång, plus att jag vet hur man gör. man ska även ha plast runt hår slingan. Men det kommer bli bra. Kanske kommer om en vecka, vi får se. Ser även att min moder kommer hem nu. Så ska dra . puss!<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!