crola

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av carola - 5 juni 2011 23:18

Hej bloggen!
Sa ju att simon skulle vinna.. Hahaha.. ;)
Nej , men ska faktiskt gå och öppna ett fönster i mitt rum så det blir kallt. I mogrgon är vi ledig!

Tisdag: Skolan.
Onsdag: Skolan, sista konfan.
Torsdag:Skolan och avslutning för nian.
Fredag:Skola avslutning.
Lördag: DÅ TAR JAG KONFRIMATION!:D AWSOME!!
söndag:Måste gå till kyrkan för vi är "huvud gäster" där.
Måndag: Då börjar jag arbeta på linden. Äldra boende. 7-13,30.
----
Måste ändå säga att jag kommer att sakna konfrimations tiden som jag har hatt med alla underbara folk. <3 Men puss<3 Bjuder på en bild.  Kanske inte världens finaste men...  

Av carola - 5 juni 2011 20:35

  Hej bloggen!
Sitter här och vänta på att det ska börja. Visste ni att big brother katarina ska släppa ett album? Här är hennes adress , jartat.se , Mode bilder, blogg, mm . kolla.
Men ialla fall . Här är dagens söndags mys. Vatten, och popcorn med salt och grill krydda. AWSOME! Hihhi. Puss<3  Blev faktiskt lite sugen på kaffe, men det får bli någon annan dag.. Puss  

Av carola - 5 juni 2011 19:16

Hej bloggen!
Sitter vid datan och bloggar .. Som vanligt.. Hahaha..   
Nej, men ska snart gå in och se på big brother... Ni kanske tänker, "Det var väll ett jävla tjat om big brother" Hihhi.. Men har faktiskt inte sett det på länge. annars ligger jag på studs mattan och bloggar.. I  Morgon är vi lediga.. Skönt, lite med sov morgon. Hihhih.. ungefär 5 dagar kvar av skolan. Men efter det på måndagen den 13/6 ska jag börja arbeta.. Tufft va? Hahah. Nej snarare jobbigt. Gör det bara för pengarna. Men på lördag tar jag konfrimation. Så kanske lägger ut bilder när jag tar konfrimation.. Ajaj, ska dra nu för börjar bli lågt batteri i datan. Puss<3

Av carola - 5 juni 2011 18:16

Hej bloggen!
Sitter ute i solen och bloggar! Otroligt fint ute.tog mopeden till  sahlströmsgården och köpte glass. Skit sköt med glass i värmen. I Morgon tror jag att jag ska hitta på något med någon kompis! Vi får se i fall jag har tid. Aja, ungefär två och en halv timma kvar tills big brother börjar. "Heja simon" Hhihih.. Just nu ska jag ta en promenad.. puss<3

Av carola - 5 juni 2011 16:25

Hej bloggen!
Nu tar jag mopeden till  sahlströmsgården och köper glass. Men kommer i och bloggar sen. Puss!<3

Av carola - 5 juni 2011 14:11

Hej!
Sitter och bloggar! I dag är det sjukt fint väder. Sommaren är äntligen här!
Ska kanske åka och köpa glass! I dag är det ju final i big brother. Vilken vinner tror ni? Jag tror simon.. hoppas det..    hihi..Puss

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!