crola

Alla inlägg under maj 2011

Av carola - 26 maj 2011 16:00

Hej!
Nu har jag slutat. Så jävla skönt. Hihih. Aja. Men nu ska jag packa för ska till pappa i morgon.   Efter det tror ja jag ska gå ut och sola. Awsome. Vill bli brun. Som en pepparkaka. Men det kommer givitvis inte hända .. (skämt åt sido) Hahaha...
Vad ska ni göra då?   Kram!  

Av carola - 26 maj 2011 11:30

Hej Bloggen!
Nu börjar jag , men kommer in en och bloggar! Hihhi ... Puss  

Av carola - 26 maj 2011 11:00

Hej!
Just nu sitter jag och bloggar en snabbis. Checkar lite bloggar och är inne på fejjan(Facebook)    Hihih.. Efter elevens val är det lunch idrott o sen har vi matte efter det mentorstid. Men jag kanske slutar där jag vet inte. Men kanske har inställd No igen . Isåfall anndra gången i dag!   Puss  

Av carola - 26 maj 2011 11:00

Hej!
Just nu sitter jag och bloggar en snabbis. Checkar lite bloggar och är inne på fejjan(Facebook)    Hihih.. Efter elevens val är det lunch idrott o sen har vi matte efter det mentorstid. Men jag kanske slutar där jag vet inte. Men kanske har inställd No igen . Isåfall anndra gången i dag!   Puss  

Av carola - 26 maj 2011 10:33

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har bloggat.. Men nu är jag tillbaka..   Hihih..
Aja. Men nu sitter jag vid datorn och bloggar. Har Rast. Men efter der lunch.
Såg ett jätte fint Lv linne eller det var fullt med Lv grejer , men tror jag ska beställa ett svart. ! Glad ..    Bjuder på en bild. Bara ignorera flaskan... Hhihhi;) Puss<3  

Av carola - 23 maj 2011 17:59

Hej! Är ´Sjuk i dag.. :(
Har ont i halsen,
men ska gå till skolan i morgon.
I Dag var det rolig post i dag. Fick fem filmer från Cdon.com
Sen beställt massa kläder från lindex. Fick dom i dag två bh:ar Byxor linnen. Mm.
Hahaha.. Men jag kände även att jag behövde ladda upp mina batteri från helgens läger... (Pust..) Hahah. jorden gick inte under, Snacka om pinsamt för gubben som sa det... Just nu sitter jag vi datan. och funderar på att göra lite engelskaeller spanska, ( Vill ej komma efter) För är man sjuk en dag. Får man tio dagars skol dagar med hem. Som ska göras på engång. Men efter det ska jag gå och mysa ner mig i soffan. Och se på film. Nej jag hörde att gurkan åkte i går?   
Men ska dra nu .. Puss <3

Av carola - 22 maj 2011 18:51

hej bloggen!
Tänkte berätta lite om min helg!
Fredag: Antimobbnings gala med calle kristiansson plus fick hans autograf. Läger

Lördag: LÄGER!

Söndag: LÄGER!

Hahaha, nu sitter jag här och har tråkit. Skola i morgon. Puss! Lägerin video bilder på calle någon dag. Grymt snygg är han! Hahah..

Av carola - 21 maj 2011 07:00

Hej! Blogga mer i morgon!   puss   För  har inte tid.. Så sheck my blogg to morrow..:)

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!