crola

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av carola - 26 maj 2011 22:00

Hej bloggen!
Nu ska jag gå och lägga mig. Har gjort mycket i dag... Packat , jobbat, skola .. solat... Osv.. Hahaha. Ja men vi syns i morgon bloggen! Puss   Trött som vanligt.

Av carola - 26 maj 2011 21:15

 Hej bloggen!
Tänkte lägga in lite mode skvaller.
Hahah. Aja. Men Nu har jag sett och hört att både sommar och höstens färg är röd.
Jag har själv en röd jacka.en trenchcoat. Love it!... Hahah   Så om ni vill vara trendiga. Kör på rött!..  Hihih.. Just nu sitter jag vid datan. Kolla just igenom dagens post. Vill niveta va för dåliga nyheter det låg där?....  jag eller mamma beställde en skit snygg klänning i början av maj som jag ska ha på examen. Men då fick jag ett brev 25 dagar senare. "Ursäkta att vi inte kan leverera din beställning"
Pågrund ut av slutsåld... Amen hallo? När mamma beställde den, så sa den man beställer hos. Ja den finns och den kommer i slutet av maj. Så säg mig hur fan ska jag hitta en snygg klänning på mindre än 16 dagar? Ha.. Det skulle fan jag vilja veta. Men jag tycker fan det är dålig stil av att göra så. Dåkunde dom ha hört av sig tidigar. Men skicka länk om en fin klänning. Eller så får det bli en spets kläning som finns i rosa, svart och vit. Mamma vill att jag ska ta den vita. Men vill hellre ha den rosa. Puss  

Av carola - 26 maj 2011 16:00

Hej!
Nu har jag slutat. Så jävla skönt. Hihih. Aja. Men nu ska jag packa för ska till pappa i morgon.   Efter det tror ja jag ska gå ut och sola. Awsome. Vill bli brun. Som en pepparkaka. Men det kommer givitvis inte hända .. (skämt åt sido) Hahaha...
Vad ska ni göra då?   Kram!  

Av carola - 26 maj 2011 11:30

Hej Bloggen!
Nu börjar jag , men kommer in en och bloggar! Hihhi ... Puss  

Av carola - 26 maj 2011 11:00

Hej!
Just nu sitter jag och bloggar en snabbis. Checkar lite bloggar och är inne på fejjan(Facebook)    Hihih.. Efter elevens val är det lunch idrott o sen har vi matte efter det mentorstid. Men jag kanske slutar där jag vet inte. Men kanske har inställd No igen . Isåfall anndra gången i dag!   Puss  

Av carola - 26 maj 2011 11:00

Hej!
Just nu sitter jag och bloggar en snabbis. Checkar lite bloggar och är inne på fejjan(Facebook)    Hihih.. Efter elevens val är det lunch idrott o sen har vi matte efter det mentorstid. Men jag kanske slutar där jag vet inte. Men kanske har inställd No igen . Isåfall anndra gången i dag!   Puss  

Av carola - 26 maj 2011 10:33

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har bloggat.. Men nu är jag tillbaka..   Hihih..
Aja. Men nu sitter jag vid datorn och bloggar. Har Rast. Men efter der lunch.
Såg ett jätte fint Lv linne eller det var fullt med Lv grejer , men tror jag ska beställa ett svart. ! Glad ..    Bjuder på en bild. Bara ignorera flaskan... Hhihhi;) Puss<3  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!