crola

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av carola - 14 maj 2011 22:48

Hej!
Har tittat på eurovision song contest.* Än så länge tycker jag irland, finland och tyskland. Har ni några favoriter?   Men jag hejar ändå lite på sverige, men dom kommer aldrig att vinna denna skiten   Sitter just nu vid datorn, men tittarr o´på tv också... xD Hahah , dricker dricka och mår gott!  puss  

Av carola - 14 maj 2011 20:29

Hej!
Sitter vid datorn och lyssnar på musik.
Jag och johan gick till toria med charlotte. Charlotte gick hem medan jag och johan gick runt på toria flera varv. Men det blev lite grejer  i korgen.   
Här eär en bild på mig där jag köpte en festis i dag. Förut var flaskorna tjocka. Nu är dom ju smala.     Här är en bra låt med adele Denna låten är så jävla bra! Puss    

Av carola - 14 maj 2011 19:05

Hej!
gick upp till jouren. Och där mötte jag sofie. Stog och småpratade. Hahaha . Nej men det blev glass och dricka. + en klubba!:D   Just nu sitter jag på gårn, men jag ska förmodligen gå till ica och handla. Sen åker jag hem!  
Men det har varit en rolig dag , med charlotte . Charlotte ska sitta barnvakt. Vem ska titta på eurovision song contest?Hahaha i don´t eller vi får se. Hahaha men  johan står bakom mig och skrattar. För jag bloggar.    Hahaha... aja men ska typ dra. Puss    

Av carola - 14 maj 2011 18:01

Funderar på att gå och köpa drikcka med charlotte, sen kanske glass!
Puss<3    

Av carola - 14 maj 2011 17:28

Hej!
Sitter vid gårn , Tråkit ? Nja. Faktiskt lite drag. Är på "crusingen" I torsby.
Charlotte är med , så det är roligt!   
Mamma sms:a i förut och sa att prästen ringde och sa att han och någon birgitta skulle ha något möte med mi och mamma. "För dom bryr sig om mig" HAHAAHAH In my ass heller. Det tror jag lika mycket på som jultomten finns. Hahahah  Bara för jag är en "ledare" Över folk som håller med mig. Och som också skrattar betyder inte att dom ska ha några möten.  Dom vill att jag ska vara tyst. Säger bara en sak, Längtar tills skiten är slut! Puss  

Av carola - 14 maj 2011 09:06

Hej!
Sitter vid datorn och tittar lite på tv. ska ducsha snart  
Lördag to day. =).. Puss<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!