crola

Alla inlägg den 13 maj 2011

Hej

Av carola - 13 maj 2011 21:55

'Hej!
Skolan i dag var bra, efter det möte.
Ifall ni undrar hur det gick, så handlade det absolut inte om att jag har mobbat någon. Utan detta möte handla om att jag var "ledaren" av dom som pratar. Jag är tydligen för pratig, men hallo? Jag är 15, inte 60 + Whoot? Man måste bjuda på sig, Jag är en utåtriktad tjej.  Jag är ingen blyg tråkig fjant. Blev lite sur på han, så jag kasta en Nwt på han ( Nya wärmlands tidnignen) Hahaha xD  Men jag är sur på alla konfrimations lärare, Och jag kräver en ursäkt av dom. Annars kommer jag bara motarbeta dom mer.... Och peter får vara borta hela tiden, medan dom inte tror att man måste gå . Utan nu måste man ringa dagen innan ifall man inte kan hela den tiden. Går man inte på konfrimations lägret, blir man tvungen att gå på ett "eget" Läger. Han sa att man får mobba han, för det åker av han på dirren. OMG! Prat får man inte, med va elak får man. Är det tvärt om dagen? :o

Av carola - 13 maj 2011 17:57

Hej!
Sitter på en viss fritisgård, Och är så snajsigt, hahaha.
Men som tur är lilla charlotte med!:D
Men ska nog gå hem snart, för ska äta och fixa mitt rum!  
Men kommer säkert in och bloggar när jag kommer hem. I morgon är det crusing på torsby, har jag hört i allafall ,  vet ej fall jag ska dit.? :o
Men ska dra. Puss     

Av carola - 13 maj 2011 09:51

Hej!
Just nu sitter jag och plågar irene och charlotte. Charlotte vill gå medans irene vill plocka ihop. Men det får dom inte...  
Hehehe, charlotte leker med ljuset. xD Irene fnissar på sig   Och jag är hyper som vanligt, chaRlotte snurrar på en stol. Och irene fnissar.  Jag bloggar och är cool. I am ice cool. neeru....   Puss<3     Irene är en brun snigel på ett kak berg. DÄR FECK JAG TE ETT!;)

Av carola - 13 maj 2011 06:00

God morgon bloggen!
Är upp med tuppen to day! Hahaha   
Fredag:

Matte
Spanska
Slöjd
so
SLuta på dagen! Ska till papi i dag  
Puss  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!