crola

Alla inlägg under april 2011

Av carola - 3 april 2011 15:32

Hej!
Nu så sitter jag och bloggar.
Är förkyld.
Någon mera som är det?
Allså fy fan så jobbigt.
Men men.
Tänkte ta ett hål i örat.
Har flera hål i öronen.
Men tänkte lägga in bilder på när jag tar hålet.
Ja jag själv ska ta det , inte svårt alls.
Men förra lördagen var jag till karlstad och tänkte lägga upp bilder på bloggen sen vad jag köpte.
hehe, vet att jag är lite seg. ;)
Men puss så länge.

Av carola - 3 april 2011 12:41

Nu känner jag att jag har återfått min blogg energi!:)
Tycker alla andra har så bra bloggar. Men min är kass.;D
Men sen tänker jag äh, skit samma.
Men nu ska jag blogg som Fain!:P
Puss på er.:)<3
Punkt och slut ;)

Av carola - 2 april 2011 16:26

Hej.
Måste bara säga att jag är sjukt trött på min blogg.
jag känner att jag ska ta en lång pause från bloggandet.
Sorry , men det är så jag känner.
Jag kan inte blogga om jag inte känner blogg insperationen.
Visst jag får ju det av er bloggläsare.
Kram på er. så hörs vi kanske på måndag!

Av carola - 1 april 2011 21:56

Hej!
I Dag är det fredag.
Har varit på stan, med kompisar.
Vi gick och åt lite mat.
Sen umgicks lite på stan.
Jag funderar på att flytta min blogg till nattstad.
För där kan man få betalt.
Men  jag vet att det går att fixa det här med.
Men det är finare kvalite på nattstad.
Men nu blir det film och dricka.
Jo just ja hadde utvecklings samtal i  dag.
Bra gick det.
Puss:) <3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!