crola

Alla inlägg under april 2011

Av carola - 15 april 2011 22:37

Hej!
Förlåt att jag inte bloggat, men har varit utan internet hela veckan ungefär.
För mamma och jag hadde bråkat.
Och då tog hon internet.
Men det är löst nu.
I dag var det fredag och jag har gjort prov.
Jag själv tyckte det gick bra. Förra veckans prov fick jag 25/25 Happy!!
Efter skolan gicka jag och peyruze och åt glass.
Sen gick vi hem till henne och var där ett litet tag, men sen gick vi på promenad*
Efter det gick vi åh åt sen gjorde vi i ordning oss  och gick på stan.
Men i morgon kanske vi ska gå på bio , eller ja det var prat om det igår. Men vi får se.
Hände lite mera idag, var med andra folk också men det tar vi någon annan gång.
Puss<3

hej

Av carola - 13 april 2011 18:56

hej

Av carola - 10 april 2011 23:09

Nu säger jag god natt för dagen.


Vet att det är lite tidigt att gå och lägga sig nu men har sjukt int i huvudet.
Puss<3

Av carola - 10 april 2011 19:52

Hej!
Har varit hemma ett tag nu .
Det var väldigt roligt hos jessica.
Vill dit igen.
Får vell ta tåget dit ner snart?
Men annars så ska jag strax göra engelskan innan nio.
Tv time då   
Bloggar mera sen!:)
Puss<3

Av carola - 10 april 2011 09:51

Här är dagens out fit!(:  
Skor som jag köpte i karlstad på din sko? :)
  Och så bjuder jag på en snygg bild på en drink!  

Av carola - 10 april 2011 09:39

hej!
Tänkte blogga lite innan jag åker.
Jag , min syrra och hennes kille calle  ska åka till arvika med farmor och farfar.
För vi ska träffa min underbara faster och hennes barn och man.
Men i tag måste jag ta mig i kragen och sätta mig med engelskan.
Jag har väntat och väntat för länge.
Nu jävlar ska här lukta Mvg.
;)
Hehe, men ska faktikst gå och sminka mig lite grann, platta håret.
M.m
Vi får se ifall jag hinner lägga in lite bilder.
Puss på er!<3

Av carola - 10 april 2011 00:17

hej!
Har hatt en awesome dag!
Längtar redan till nästa helg!
Hihih,
I morgon blir det roligt då med.
FAN!!!
Kom på att jag glömde göra engelskan.
Nejara jag tar det i morgon.
;)
Men nu tror jag att jag ska gå till min underbara
säng, som står  och väntar på mig.Fast ändå inte
eftersom timmarna flyger i väg?
Hhahah, visst kan jag ha konstiga rubriker?;)
Aja, men puss!<3

Av carola - 9 april 2011 21:20

Hej!
Sitter gämt vid datorn en snabbis.
Annars blir det lördags mys med mamma med film popcorn och annat .
Sen blir det att träna på engelskan.
'Prov på måndag och onsdag i engelska.;S

Not fun.
Men aja.
I dag har det varit en rolig dag.
Var till morfar , för jag typ säljer salami och saker till språkresan till spanien.
Kommit långt än så länge.
I morgon ska jag till arvika och träffa min roliga släkt.:P
Kommer bli toppen.!
Men bloggar en snabbis sen i morgon.
Puss (:<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!