crola

Alla inlägg den 29 april 2011

Av carola - 29 april 2011 22:37

Heheh, kom på att glömde säga att förra inlägget:s rubrik handlade om mina myggbett, fy fan;s Men men. ;3
Puss

Av carola - 29 april 2011 22:18

Hej!
Sitter vid datorn.
Dagen:
Fredagen den 29/4
Började med att jag gick upp vid ungefär 11 tiden.
Gick och titta på tv:en.
Sen gick jag ut och tog en tur med mopeloiden . ;)
Typ gjorde mig i ordnig för skulle träffa peyruze.
Hehe , trodde det va valborg i dag. hur dum får en va?
Hahah, men träffa peyruze hemma hos henne.
Då vi gick och handla sen hem till henne med det.
Sen gick vi till centrum och köpte dricka satte oss vid en bänk och stekte.;)
Love it.
Men a i alla fall,
sen blev vi sugna på glass, så vi gick hem till henne, efter hundra minuters tjat att vi skulle det.
Men efter det träffa vi jonis persson och lisa frykenskog på stan och stog och prata med dom ett tag, Men sen gick jag och peyruze till kolsberg och sola, men vi fann en lek park, så vi gunga lite gungbräda, *Hahah man blir aldrig för gammal för det;)
Haha, nej men det var väll roligt.
sen ännu en gång gick vi in till centrum och satt och fördrev lite tid med att sitta och steka. Sen så helt plötsligt dyker jonis persson upp och är med oss ett tag, men sen kommer malin och kimberlie*
Och är sociala.=)
Vi gick typ alla fyra till en godis affär ,
Jag köpte tuggumie / socker vadd ;) två klubbor.
Sen bllev det inge mer där.
Men sen gick jag hem, för skulle handla och gör alite annt , Tex  packa up och städa mitt rum, är hos pappi denna helg!(:
Roligt,:) Hoppas vi åker till farmor i morgon.
Men annars så ska jag träffa peyruze i morgon , och va lite på valborg grejen, eller nej , meningslöst att betala bara för att se på en brasa och lite kyrko sång.
Bättre att gå till kyrkan, Hahha skämt åt sido;)
Men puss på folket så hörs vi antigen i dag eller i morgon.
Puss!<3 Sa ju det skulle bli långa inlägg, ;)

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!