crola

Alla inlägg den 6 april 2011

Av carola - 6 april 2011 20:15

Hej!
I dag så hade jag spanska på morgon ,
Sen hade vi engelska.
Sen skulle vi ha hatt matte , no och svenska.
Men dom var inställd!
Jippih.!!  
sen fick jag vänta på skolan från tio, till två.
Men nej, vi gick till stan och köpte dricka.
Sen gick vi in på larose, parfym affär.;P
Hehe, blev några sprut av alla sortes parfym. (:
Sen när vi kom ut så sa charlotte , Va gott det luktar av parfymen.
Vad har jag för parfym?
Hum? Christina agulera* sex and the city parfymen.
escada. Som luktar jordgubbs te.:P
Hhehe, men sen gick vi till baka till skolan och satt i solen och stekte oss!
Efter det blev det en tur till matsalen. Då jag tog hundra kilo sallad med melon i.
Åt bara melon bitaRna i resten av salladen slängde jag.
Orka äta kattmat* = Skolans mat.
Men sen gick vi till konfrimationen , två till sex.
Nu så sitter jag här och är lite hungrig men tittar lite smått på Glee.
Hahah, brukar bara se på det i bland.
Men nu ska jag dra.
Puss gurka;)
Puss<3

:P

Av carola - 6 april 2011 10:03

Hej!
Sitter vid datorn i biblotek för har inställt.
Så jag slutade klockan tio för dagen.
Men inte så roligt ändå, För har konfimation klockan två
Och måste vänta här!:(
Fy fan .
Men aja.
Puss<3

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!