crola

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av carola - 1 mars 2011 23:12

hej.
är trött som bara den,
nej men serriöst är fan trött.
ska ju te sunne.
Det blir väll runt 11.
men funderar fan på att ta sovmorgon.
innan skolan börjar på måndag.
Just nu känner jag för att ta en huvudvärkstablett,och sen sms:a lite med roligt folk.
Sen borsta tänderna och gå och sova.
Sängen vill på dejt med mig;)
nej då, nu ska jag inte sitta och ut tråka er mer.
Utan God natt.
Hej då!=)
  

Av carola - 1 mars 2011 21:05

hej.
I morgon ska jag till sunne.
Och shoppa.
Har lite in köps lista jag ska köpa,
Linnen på lindex
Några byxor på lindex
Smink
Hårfärg, kan vara bra att ha snart.
nagelack(silver)
parfym.
klänning.
Sen ska jag ha lite inrednings saker, till mitt rum hos papi.=)
Undra hur mycket av detta jag hittar.
Tycker ni jag ska köpa ett par jeans med hög midja?
Låna en bild av google.:)  Hög  midja= Hot
  

Av carola - 1 mars 2011 19:18

He
Ni minns igår d jag fick paket hem?
Aa, men iallafall så kan ni nu se va jag har beställt.
Ett linne
Och ett par skor.
Det var mer kläder jag beställde, men dom var slut sålda.:(
Men är nöjd med det jag fick, Skorna är jätte beckväma.=)
Paketet var från la redoute . :)
Skorna är storlek 37/38

    

Av carola - 1 mars 2011 14:32

'hej.
Nu lyfter jag på röven och drar mig mot tandläkaren.
Så vi hörs efter det.
Hej då =)

Av carola - 1 mars 2011 11:15

Hej!
Solen lyser in i fönstret.
Så ska gå ut och ta en promenad,
skönt med frisk luft.
I dag händer det inte så mycket.
Ska till tandläkaren vid fyra!
Tråkit.
Sen ska jag till en foto affär och köpa ett objektiv till min systemkamera.

I morgon ska jag till sunne och shoppa,
Eller ja man kan ju inte direkt säga att sunne är stor men.
Dom har lindex,weowe
Sen har dom vell mera affärer, men orka gå in på det.
Men nu ska jag ut i vår solen!
Herra!  

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!