crola

Alla inlägg under februari 2011

Av carola - 14 februari 2011 08:40

Hej!
Just nu sitter jag vid en bärbar dator på
spanskan.
Tråkit är det men.
Sen efter skolan ska jag hyra film.
sen lämna tillbaka den.
Men skriver om "mayafolket" på spanskan.
Kul, det intresserar mig verkligen! Not.
Men nu ska jag dra eftersom

vi slutar om kring 15 minuter.
Herra så läng.  haha det tog ungefär kring8 minuter att skriva detta inlägg.
Noob-.-2 .

Av carola - 7 februari 2011 18:55

Besök Gratisbio.se och bli medlem där.Du får besöka massa hemsidor som ger dig poäng
som du kan samla ihop till ett pressentkort!
eller så kan du värva vänner.
Gå in för mera information på Gratisbio.se
Gör som jag och bli medlem på Gratisbio.se

Av carola - 6 februari 2011 09:14

hej!
I dag är det söndag,
Då ska jag göra klart mitt so:prov!
Yeepy,fast det är ganska roligt,efter som allt annat i skolan är tråkit.
So och bild är mina favorit ämnen.
Sen i kväll blir det
Solsidan på G
Det rockar ju,
Efter som Ove är med..
Nej ra men tycker det är bra..
  
GE MIG SOMMAR!

Av carola - 5 februari 2011 18:22

hello!
Dagen har än så lönge varit bra,
Tog en promenad*
Till toria i förut.
Men i morgon är det slut på det lungna.
För då ska jag göra klart mitt so prov.
Men det blir fan ingen mera kyrk jävel
För jag har gått klart den jävla konfrimationen.
.........
  

Av carola - 5 februari 2011 18:22

hello!
Dagen har än så lönge varit bra,
Tog en promenad*
Till toria i förut.
Men i morgon är det slut på det lungna.
För då ska jag göra klart mitt so prov.
Men det blir fan ingen mera kyrk jävel
För jag har gått klart den jävla konfrimationen.
.........
  

Av carola - 5 februari 2011 13:13

Hej!
Nu ska man gå till toria
Sen så ska jag till farmor :D
Känns gott med lite frisk luft.
Men nu ska jag dra.
Hej då  

Av carola - 5 februari 2011 13:13

Hej!
Nu ska man gå till toria
Sen så ska jag till farmor :D
Känns gott med lite frisk luft.
Men nu ska jag dra.
Hej då  

Av carola - 5 februari 2011 08:42

God morgon!
nu är det lördag,uuh snart måndag:s
Men så ska vi inte tänka.
För i ska jag vara med folk!

Presentation


Hej heter carola och är 15 år.Gillar att umgås med vänner och familj.. Kram

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt?

TRYCK HÄR !!

Blogg!